Sourcing as a Service

Inköp som tjänst - hjulet med värdeord

Inköp som tjänst – Resultat till fast pris

Välkommen till “Inköp som tjänst”, där vi erbjuder flexibla och hållbara inköpstjänster anpassade till dagens föränderliga affärsvärld. Få rätt hjälp, när ni behöver det – till en fast kostnad. 

Det unika med vår tjänst är friheten att välja: vi kan hjälpa er oavsett om ni behöver tillfällig hjälp eller kontinuerlig avlastning. Vi erbjuder både paketerade tjänster som exempelvis “upphandling on demand”, samt möjlighet att skapa en skräddarsydd lösning anpassad till just era inköpsbehov. Det innebär att ni kan välja de inköpsuppgifter ni behöver hjälp med och kombinera dem till en behovsanpassad lösning.

Vi leverarar effektivitet och avlastning inom de delar av er inköpsprocess som ni behöver, alltid med full transparens och dokumentation för gedigna beslutsunderlag, för att säkerställa märkbara resultat. Vi hjälper er att frigöra er tid så att ni kan fokusera på tillväxt och innovation, med vetskapen att era inköp sköts effektivt och ekonomiskt.

Kom igång idag och upptäck hur enkelt och effektivt det är med inköp som tjänst – uppnå resultat redan imorgon.

Hur kan vi hjälpa dig?

Vi erbjuder följande inom Sourcing as a Service.

Rådfråga inköpsexpert

Vi tillhandahåller skräddarsydd inköpsrådgivning från branschexperter, anpassad för ert företags unika behov. Inledande samtalet alltid kostnadsfritt.

Avlastning inköpsuppgifter

Utforska våra färdigpaketerade tjänstepaket eller specificera själv vilka inköpsuppgifter ni behöver hjälp med. Oavsett ert val kan vi offerera inköp som tjänst till fastpris.

Anpassad inköpstjänst

För företag med specifika behov skapar vi anpassade lösningar efter er verksamhet. Kontakta oss för att diskutera era behov närmare.

Exempel på områden vi kan stötta inom

Upphandling
Upphandling
Behöver ni göra en upphandling? Vi hjälper er från kravspecifikation till färdigt avtalsförslag.
Omförhandling
Omförhandling
Våra kunder sparar i snitt 20 % första året när vi omförhandlar deras avtal.
Avtalsgranskning
Avtalsgranskning
Vi hjälper er att granska och kvalitetssäkra era avtal ur ett inköpsperspektiv.
Offertförfrågan
Offertförfrågan
Vi hjälper till att skapa och skicka offertförfrågningar efter era behov och krav.
Offertgranskning
Offertgranskning
Vi hjälper till att granska inkomna offerter och göra urval efter era behov och krav.
Leverantörsanalys
Leverantörsanalys
Vi kan hjälpa er att kvalitetssäkra era leverantörer genom leverantörsbedömningar och utvärderingar.
Processförbättring
Processförbättring
Vi  presenterar potential i er inköpsfunktion för att kunna öka effektivitet och lönsamhet i bolaget.
Kostnadssänkning
Kostnadssänkning
Utifrån spendanalysen kan vi sänka kostnader och öka effektiviteten på inköp och supply chain.
Annat inköpsbehov
Annat inköpsbehov
Kontakta oss för att diskutera hur vi kan stötta upp er inköpsfunktion.
Så här fungerar det
Behov

Fyll i dina behov och önskemål*. Skicka in en förfrågan.

Matchning

Dialog, förslag och förhandling. Beslut om samarbete.

Leverans

Leverans påbörjas enligt ök. Uppföljning & resultat.

*Vilka inköpsuppgifter behöver er organisation avlastning med idag?

Vill ni vässa era inköp?

Skicka en förfrågan

Välkommen att skicka in förfrågan för att rådfråga en inköpsexpert eller få avlastning med uppgifter med hjälp av våra duktiga inköpare. Inledande konsultation är alltid kostnadsfri.

Kontaktformulär

    Paketerade tjänster

    Utforska våra tjänstepaket

    Med vår ‘Sourcing as a Service’ kan du välja specifika inköpsuppgifter som du behöver hjälp med.

    Vi erbjuder också fördefinierade tjänstepaket baserade på vanliga behov. Utforska våra alternativ nedan.

    Tjänstepaketering:

    Upphandling on demand

    Behöver ni hjälp med er upphandling?

    Vi hjälper er att genomföra er upphandling på ett kvalitetssäkert sätt när era egna resurser inte räcker till.

    Upphandlingen är oberoende av er storlek, inköpskategori eller omfattning på affären. Tjänsten är en kostnadseffektiv ersättare för den dyrare konsulten.

    Kontakta oss redan idag!

    Om tjänsten:

    Enkel process

    Förfrågan - Offert/leverantörsbeslut - Avtal

    Minimal insats

    Upphandlingen utförs med minimal insats och administration från er sida beroende på paket.

    Kvalitetssäkring

    Säkrar befintliga och kommande hållbarhetskrav. Uför finansiell kontroll, samt säkrar affärsvillkor, dokumentation och avtalssignering.

    Konkurrenskraftigt pris

    Vi erbjuder konkurrenskraftiga priser genom standardiserade, effektiva arbetsmetoder. Moduler faktureras till fast pris, medan timmoduler endast omfattar effektiv arbetstid. Arbetsprocessen säkras innan uppstart.

    • Innehåll i tjänsten

      • Uppstartsförberedelser
      • Kvalitetskontroll av förfrågan, tidiga justeringar
      • Sourcing av leverantörer
      • Kravspecifikation – uppdatering och avstämning
      • Prisförhandling
      • Avtalsförhandling
      • Överlämning – förberett för avtalssignering

    Våra Upphandlingspaket: Flexibla lösningar för era behov

    Vår tjänst ‘Upphandling vid behov’ inkluderar tre unika paket, utformade för att tillgodose en mängd olika behov. Tveka inte att kontakta oss för att få detaljerad information om upplägget i våra paket.

    Vi ser fram emot att hjälpa er att välja det alternativ som bäst passar era specifika krav. Dessutom erbjuder vi alla paket till ett fast pris, inklusive ett visst antal upphandlingar anpassade efter era unika behov.